Basarmandag på Facebook

Bildøy Bibelskole
,
March 20, 2020

Vi inviterer deg til en aldri så liten digital basar på Facebook mandag 23.mars 19.30!

Vi skulle egentlig ha en klassisk basar på skolen vår lørdagen etter korona slo til for fullt, men avlyste naturlig nok den. I stedet kjører vi et noe mer nettbasert opplegg i livesendingen denne mandagskvelden. Det blir  hovedtrekning av loddbøker, sang og musikk, en (rekved-) drivende god andakt av rektor Gunnar Ferstad og påfølgende auksjon av noen gevinster.

Hva kan du vinne?

Bildet viser de flotte premiene du kan vinne! Reisegavekort, robotstøvsuger, el-sparkesykkel, gavekort fra Thon, Ipad, Nintendo Switch, høytrykksspyler, gavekort fra XXL, villsauskinn, Lego City og Lego Friends og skrumaskin.

Vipps, så er det gjort! Loddsalg frem til sendingen starter!

Frem til basarsendingen selger vi lodd på hovedlotteriet. Markedsføringen vil i hovedsak skje på Facebook - og oppskriften er enkel:

1. Åpne Vipps
  2. Søk opp Bildøy Bibelskole (25732)
  3. Velg loddbok
  4. Velg antal loddbøker á 300,-
  5. Skriv inn navnet ditt i handlekurven
  6. Fullfør

Koronakonsekvenser og kaffimat

Som så mange andre, vil Bildøy nå merke konsekvenser økonomisk grunnet koronasmitten. Basaren var allerede med i 2020-budsjettet, så nå håper og tror vi at arrangementet kan gi en viss inntekt - selv om du ikke får gleden av fellesskapet og serveringen her på skoletunet. Men kanskje kan du finne frem kaffi- eller kveldsmat til deg og dine og dere kan se sendingen sammen?

Takknemlighet

Varm takk til alle som vil være med på å bidra i det store bibelskoleprosjektet som handler om å bringe troen på Jesus videre til unge mennesker i vår tid!

Utleie

Visste du at du kan booke Bildøy til bryllup, selskap, konferanse og kurs?